Inici

Portada > Els serveis > Cultura, Educació i Joventut > Educació > Colonies d'estiu 2008
 

Colonies d'estiu 2008

S'han organitzat les colònies escolars per a alumnes de la nostra comarca d’entre 7 i 14 anys a la comarca de la Selva (casa de colònies La Casa Nova d’en Colomer). Des d'aquesta pàgina es podrà consultar el resum diari per tenir informats als familiars. Les colònies es realitzen del 1 al 7 de juliol 2008.

LLOC DE SORTIDA DE LES COLÒNIES 2008
Aparcament situat al carrer Madrid, davant de l'IES Montsià (Amposta)
(veure mapa)
  • Sortida, 1 de juliol, a les 9.00 h
  • Tornada, 7 de juliol, hora pendent de confirmació

 



Per més informació:


COMUNICAT DIARI

DIMARTS, 01/07/2008

L’arribada de l’autocar a la casa de colònies fou a les 13.00 h (sortosament, no s’ha marejat ningú), és a dir, dins a l’horari previst i amb parada intermitja inclosa. Han trobat una mica de trànsit degut a que avui és operació sortida de vacances. Tant aviat com van arribar els xiquets i xiquetes van agafar les seues bosses i motxilles i les van col·locar en una habitació comuna fins al moment del repartiment d’habitacions.

A les 13.30 h, que és quan es va fer el contacte telefònic amb el Consell Comarcal, estaven dinant tots plegats i, posteriorment, es duria a terme un joc de coneixença i, posteriorment, la distribució d’habitacions i lliteres.

A la tarda tenien previst formar els grups i triar-ne el nom i, més tard, la piscina, el berenar i el temps d’higiene; després del sopar tenien previst fer un joc de nit anomenat “Joc del rei”.

DIMECRES, 02/07/2008

El temps els acompanya i fa molta calor. Han passat bona nit, s’han aixecat, han esmorzat i pel matí tenen previst fer tallers diversos (fem samarreta, descoberta de l’entorn i fem plastilina, símbols i escuts), abans de dinar aniran a la piscina una estona, desprès dinaran i tindran una mica de temps lliure.

Per la tarda realitzaran un taller de pulseres i un altre de jocs tradicionals, aniran una estona a la piscina i tindran el temps d’higiene diari; soparan i després faran el joc dels símbols i escuts.

Pel que fa al menjar, ens comenten de la Casa de colònies que mengen estan menjant bastant.

DIJOUS, 03/07/2008

Avui s'han llevat a les 8.30 h del matí i a les 9.00 han esmorzat;  de moment el temps els acompanya, però fa una mica de núvol.

Durant el matí acabaran el joc de nit que van estar fent ahir, després aniran a la piscina i cap a les 13.00 h dinaran, ja que a les 14.30 h els passaran a recollir els autobusos per anar a Selva Aventura.

Després de fer aquesta activitat tornaran a la casa i tindran l'estona d'higiene diària, soparan i faran observació d'estels.

DIVENDRES, 04/07/2008

Ahir van dur a terme l’activitat de Selva Aventura que va anar molt bé; pel que fa al temps van caure quatre gotes.

Avui ja fa sol; s’han llevat a les 8.30 h, han esmorzat a les 9.00 i aquest matí estan fent les postals per a enviar-les a la família i després faran samarretes, ja que l’altre dia no les van poder fer.

Abans de dinar aniran una estona a la piscina, dinaran i després tindran una mica de temps lliure.

Aquesta tarda tenen previst fer pals de pluja i un joc de relleus, després aniran a la piscina.

Per la nit soparan i després jugaran al joc del tarot.

Els xiquets/es arribaran el dilluns, 7 de juliol, aproximadament a les 19.30 h de la tarda, al mateix lloc des d'on van sortir, al pàrking de davant de l'IES Montsià a Amposta. Intenteu estar una estona abans per si arriben una mica més pronte.

 Suggeriments   Nota Legal