“Construïm la convivència” la nova acció del Consell Comarcal del Montsià per promoure la cohesió social

07/07/2020 Serveis Socials

Es tracta d’una exposició interactiva que convida a reflexionar sobre com vivim la convivència, en el dia a dia, als municipis de la comarca del Montsià

A partir de l’onze de juliol i fins al vuit d’agost, l’acció “Construïm la convivència” recorrerà els municipis de la comarca del Montsià. L’exposició interactiva estarà dinamitzada per un Grup Impulsor del procés de coneixement compartit per la millora de la convivència i la cohesió social a la comarca del Montsià, format pel grup de dinamitzadores cíviques del mateix Consell, tècniques d'acollida i membres de l’associació ACISI.

L’exposició està oberta a tothom qui vulgui apropar-se a compartir les seves impressions i opinions sobre la convivència, amb l’objectiu de generar un coneixement sobre l’estat de la convivència i la cohesió social als nostres municipis.

El Consell Comarcal del Montsià aposta per posar en relleu la convivència, ja que es tracta d’un valor essencial de tota societat plural i democràtica. El president del Consell Comarcal del Montsià, Joan Roig i Castell ha volgut remarcar: “Aquest projecte serveix per recordar-nos que una societat diversa és una societat rica i que la cohesió social és un element clau a l’hora de conviure entre tots i totes als nostres municipis”

El Montsià és una comarca molt diversa que compta amb ciutadans de més de 92 nacionalitats diferents, cada dia els veïns i veïnes de tota la vida comparteixen espais, amb veïns i veïnes d’elecció, de tal forma que els espais de cooperació i de treball col•lectiu són proclius a l’hora de crear i reforçar els llaços de convivència.

L’exposició estarà present als següents municipis:

- Sant Carles de la Ràpita

Dissabte 11 de juliol, de 10h a 12h. Mercat setmanal