Els alcaldes del Montsià demanen un accés a l'AP7 per a la comarca

12/03/2020 Actualitat

Els alcaldes del Montsià demanen un accés a l'AP7 per a la comarca

El president de Consell Comarcal diu que és una demanda unitària que va més enllà de les sigles de partit

El consell d'alcaldes del Montsià va acordar demanar una via d'accés a l'autopista AP-7, ja que Montsià és l'única comarca, per on passa aquesta autopista, que no consta d'una entrada.

El president del Consell Comarcal del Montsià i Alcalde d'Alcanar, Joan Roig, considera que la manca d'un accés a una infraestructura tan important com és l'AP7, suposa un greuge enorme per al territori. No obstant això, destaca que és una reivindicació de tots els alcaldes i alcaldesses del Montsià, independentment de les sigles de partit, fet que titlla de molt satisfactori.

Els alcaldes consideren que la manca d'accés a l'AP-7 deixa a la comarca aïllada i que suposa una pèrdua d'oportunitats per molts sectors. Per tant veuen l'obertura d'un accés a l'autopista, com una obra capaç de dinamitzar el teixit socioeconòmic de la comarca.