Iniciades les accions dels Plans d’ocupació al Montsià 2018 per al condicionament d’entorns naturals o urbans

Des de fa una setmana, a la comarca del Montsià, un grup de 5 professionals (4 manobres i 1 cap d’obra), realitzen tasques vinculades al manteniment d’entorns urbans, a la jardineria, a la desbrossa forestal i al manteniment d’edificis públics.

Els Plans d’Ocupació de Condicionament d’entorns naturals o urbans 2018 neixen d’un conveni de col•laboració entre el Consell Comarcal del Montsià i la Diputació de Tarragona i tindran una durada de 6 mesos prorrogable a uns altres 6 mesos.

El Pla tindrà una durada total de 12 mesos. Iniciat aquest mes de maig, finalitzarà a finals d’abril de 2019. Els municipis que gaudiran del pla en els primers sis mesos seran Sant Jaume d’Enveja, Alcanar i Sant Carles de la Ràpita, i els municipis que es beneficiaran del pla els segons sis mesos seran Santa Bàrbara, Freginals i La Galera. de tal manera que cada municipi gaudirà de les tasques dels treballadors del pla d’ocupació entre 7 i 8 setmanes.

Les primeres accions de l’equip han començat al municipi de Sant Jaume d’Enveja desbrossant i arranjant diversos espais i camins.

Amposta (Montsià), 15 de maig de 2018