Jornada "Lideratge en femení: liderar per transformar"

25/02/2016 Actualitat

Jornada "Lideratge en femení: liderar per transformar"

A causa de la celebració del Dia de la Dona, el Consell comarcal del Montsià juntament amb l'Ajuntament d'Amposta organitzen una jornada per commemorar aquest dia el proper 9 de març del 2016.

Jornada Lideratge en femení: liderar per transformar

Data: Dimecres 9 de març de 2016

Lloc: Museu de les Terres de l’Ebre

Horari: de les 17:00 h. a les 19:30 h.

Condueix l’acte: Sílvia Berbís,  d’Aguaita.cat.

- 17:00 h.- 17:15 h. Inauguració institucional de la jornada.

- 17:15 h. –18:15 hConferència marc sobre Lideratge en femení. A càrrec de:

Sra. Cristina Sánchez Miret; Doctora en Ciències Polítiques i Sociologia, per la Universitat Autònoma de Barcelona i professora titular a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona.

- 18:15 h.- 19:15 h. Taula rodona: Experiències de Lideratge femení en diferents àmbits de la vida empresarial i pública:

- Sra. Marta Cid; Consellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya entre els anys 2004 i 2006. Directora Executiva de Plataforma Educativa.

- Sra. Cinta Pasqual; Directora General ONADA i Presidenta d’ACRA.

- Mercè Pasqual; membre de la junta directiva d’ADEDE.

- 19:15 h.- 19:30 h. Cloenda

- 19:30 h. Petit refrigeri.

Al voltant de la jornada també comptarem amb:

- Estands al vestíbul del Museu amb “Experiències guanyadores i finalistes del premi “Emprèn en femení”.

*  Sra. Emma Brunet ; Experiència “Polsera med+info”.

*  Sra. Eva Forcadell; Experiència “Memoryteca”.

*  Sra. Mirna Boix; Experiència “Arròs Simul” de la Fundació Astres.

- Exposició:

*  “Dones ebrenques, les petjades d’un esforç”. Any 2009; producció de l’Assemblea de Dones de les Terres de l’Ebre. Conjunt d’imatges i textos que recuperen el treball de les dones en diferents àmbits. Exposició propietat de l’Associació de Dones de Gandesa. Objectiu: recuperació de la memòria històrica dels treballs de les dones a les Terres de l’Ebre.