La Junta de Govern del Consell Comarcal del Montsià se celebra presencialment

30/06/2020 Actualitat

La Junta de Govern del Consell Comarcal del Montsià se celebra presencialment

Es tracta del primer òrgan de govern que se celebra presencialment després de l’estat d’alarma

Aquest dimarts 30 de juny, els membres de la Junta de Govern s’han reunit a la Sala de Comissions de la seu comarcal. Es tracta del primer òrgan de govern que se celebra presencialment, des del Consell d’Alcaldes del passat dimecres 11 de març.

Durant la celebració de l’acte, s’ha aprovat el conveni de col•laboració entre el Consell Comarcal del Montsià i els ajuntaments dels municipis de Freginals, La Galera, Mas de Barberans. El conveni de col•laboració entre el Consell Comarcal i els municipis servirà perquè aquest rebin assistència i suport pel que fa a l’àmbit dels serveis urbanístics.

També s’han aprovat dels convenis de col•laboració entre el Consell Comarcal del Montsià i els ajuntaments amb menys de 20.000 habitants, en matèria de polítiques de joventut.

Per últim, s’ha dut a terme la justificació del conveni per a l'arranjament de camins municipals de l’exercici 2019, de la Galera.