Missatge institucional dels pobles del Montsià

25/01/2021 Actualitat

Missatge institucional dels pobles del Montsià

Montsianenques i montsianencs, la pandèmia ha colpejat amb molta força la nostra comarca. Immersos de ple en la tercera onada, vivim moments excepcionals al país, al territori i als nostres municipis.

Les dades confirmen un increment diari i sostingut de persones contagiades, que acaba amb la situació de relativa estabilitat viscuda los darrers mesos al Montsià. Aquest augment sobtat de contagis ha incrementat l’índex de risc de brot i està afectant greument el sistema sanitari ebrenc. Per això, ara és molt important continuar amb el comportament absolutament responsable i exemplar dels darrers mesos. Així mateix, és especialment rellevant que respectem els confinaments domiciliaris i reduïm la interacció social al mínim exponent per tal de doblegar la corba de contagis.

La situació sanitària actual pot col·lapsar els hospitals. Per tal d’evitar-ho, us demanem que eviteu sortir de casa i del municipi, si no és per motius estrictament necessaris i inajornables.

Ens queda, doncs, un últim esforç, en què cadascú hem d’assumir la nostra responsabilitat per tal de garantir l’èxit col·lectiu final. Les pròximes setmanes esdevindran un repte sanitari que hem de superar junts.

Cal que ens mantinguem a distància per poder abraçar-nos més endavant. El futur és nostre, però avui hem de ser extremadament disciplinats per no deixar ningú enrere.

Per acabar, volem fer arribar un missatge de suport incondicional a totes les persones que directa o indirectament han estat víctimes de la pandèmia, molt especialment a les famílies que han perdut un esser estimat. El nostre més sentit condol.

Seguim treballant cada dia, al vostre costat, pendents del vostre benestar i del futur dels nostres pobles.