Sessió de Constitució del COPATE i elecció de nou president

22/10/2015 Actualitat

Sessió de Constitució del COPATE i elecció de nou president

Ahir dimarts 20 d’octubre de 2015 va tenir lloc a la seu del Consell Comarcal del Montsià, la sessió de constitució de la Junta General del COPATE. D’acord amb els estatuts del Consorci, després de les eleccions municipals, i designats els nous representants de les entitats locals consorciades a la Junta General, es renova la composició dels òrgans del Consorci. Els representants dels Consells Comarcals de les quatre comarques de Terres de l’Ebre van prendre possessió com a vocals i van elegir president a l’alcalde de Roquetes i representant del Consell Comarcal del Baix Ebre, Francesc Gas i Ferré. Els propers dies es nomenaran les cinc vicepresidències de les àrees en que s’estructura el Consorci: Àrea de Salubritat Pública, Àrea de Residus, Àrea d’Assistència Tècnica, Àrea d’Entorn Natural i Territori i Àrea de la Reserva de la Biosfera. El nou president va destacar la importància de totes i cadascuna de les àrees de treball i amb el referent que representa aquest consorci a nivell de Catalunya en el camp ambiental.