Signem l'acord de col•laboració per l'organització de la XXXIII Roda de Teatre Infantil i Juvenil del Montsià

09/05/2018

La Sra. Carme Navarro Balada, Presidenta del Consell Comarcal del Montsià, ha signat avui amb el CRP Montsià l'acord de col·laboració per la Roda de Teatre.

Un any mes, el Centre de Recursos Pedagògics del Montsià organitza la Roda de Teatre infantil i juvenil del Montsià sota el patrocini de la Diputació de Tarragona i la col•laboració del Consell Comarcal del Montsià, que facilita el transport dels escolars d’arreu de la comarca durant les jornades.

Aquesta 33a edició tindrà lloc els dies 15, 16, 17 i 18 de maig a l’auditori municipal d’Amposta on hi participaran 13 centres educatius de 8 municipis de la comarca. Un total de 395 escolars i 39 docents representaran 18 obres al llarg de 4 dies els quals busquen potenciar el teatre en les escoles, facilitar l’intercanvi entre els centres i facilitar l’aprenentatge de la llengua als nouvinguts.

Amposta (Montsià), 9 de maig de 2018