Ulldecona, protagonista del Dia de la Comarca

09/12/2017 Actualitat

Ulldecona, protagonista del Dia de la Comarca

En el marc de la Fira d’Amposta, com ve sent tradicional, es celebra el Dia de la Comarca que, enguany, s’ha dut a terme el dissabte 9 de desembre i ha comptat amb Ulldecona com a municipi protagonista

Els actes oficials han començat a les 11:00 hores al Consell Comarcal del Montsià amb la rebuda d’autoritats per part del Sr. Francesc J. Miró, President del Consell Comarcal, i de la Sra. Núria Ventura, Alcaldessa d’Ulldecona.

A la Sala Emili Vives i Bertomeu s’ha procedit a la signatura del Llibre d’honor i als diferents parlaments en els que han participat el Sr. Adam Tomàs, alcalde d’Amposta, la Sra. Núría Ventura, el Sr. Marc Balaguer, convidat d’honor, i el Sr. Francesc J. Miró.

L’ulldeconenc Marc Balaguer, Mestre Pastisser guardonat amb el títol de Millor Pastisser Jove d’Espanya l’any 2015, es va formar a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils i va seguir la seva formació, destacant el curs que va efectuar a l’escola parisina Internacional Pastry School de DHF. Actualment és el director de l’Escribà Academy, on imparteix diferents cursos de pastisseria.

Un cop a la Fira, la Sra. Joana Estévez, Presidenta de Fira Amposta, ha acompanyat a les autoritats i a la resta de la comitiva a l’estand del Consell Comarcal del Montsià, on l’alcaldessa d’Ulldecona ha fet una breu descripció i explicació del contingut de l’estand i del poble en concret.

“El Dia de la Comarca ha de ser una dia per a sentir-nos orgullosos de ser montsianencs i montsianenques i a l’hora reafirmar la unitat del territori per tal de garantir un Montsià equilibrat tant a nivell social com econòmic”, afirma Francesc J. Miró, qui també afegeix que “Marc Balaguer porta el nom d’Ulldecona i el Montsià arreu del món i estem molt contents de poder comptar amb ell com a convidat d’honor en aquest dia tant especial”