Ple del Consell Comarcal del Montsià

• Calendari: 21/10/2020 20:00h
  • Localització: Sala Emili Vives i Bertomeu

Ordre del dia

1.-  Dació de compte de la renúncia de consellera comarcal de la Sra. Maria José Vila Bellaubí del grup comarcal de Candidatura de Progrés.

2.-  Presa de possessió del càrrec de consellera de la Sra. Neus Sancho Sanz, del grup comarcal de Candidatura de Progrés (CP).

3.-  Aprovació, si escau, de l'esborrany de l'acta del Ple ordinari N.4/2020.

4.-  Aprovació, si escau, de l'esborrany de l'acta del Ple extraordinari i urgent N.5/2020.

5.-  Aprovació, si escau, de l'esborrany de l'acta del Ple extraordinari i urgent N.6/2020.

6-  Publicació anunci informatiu sobre la modificació del Reglament Orgànic Comarcal del Consell Comarcal del Montsià. (ROC)

7-  Ratificació del decret de la Presidència núm. 2020-0000474: 'Aprovació de l'annex al conveni de col·laboració amb la Diputació de Tarragona sobre la justificació dels Programes d'assistència i gestió de serveis, anualitat 2019, del Pla d'assistència i cooperació municipal

8.-  Ratificació del decret de la Presidència núm. 2020-0000488 "Addenda al Contracte programa entre el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i el Consell Comarcal del Montsià en matèria de serveis socials, altres programes i serveis relatius al benestar social i polítiques d’igualtat per a la implementació de mesures extraordinàries en relació amb l’impacte social de la pandèmia de la COVID-19 durant l’exercici 2020"

9.-  Aprovació, si escau, de la justificació de les bases específiques per a l’atorgament de subvencions dirigides a l’impuls de projectes i activitats d’interès públic i/o utilitat social d’àmbit comarcal i d’activitats educatives, convocatòria de l’exercici 2018.

10.-  Aprovació, si escau, de l'adhesió a l'Aliança Educació 360.

11.-  Aprovació, si escau, d'adhesió a la Declaració de la Taula de Ciutadania i Immigració en defensa d'un procés de regularització que ens ajudi a sortir de la crisi amb igualtat.

12.-  Aprovació, si escau, del III Pla comarcal de polítiques de dones del Montsià 2020-2024.

13.-  Dació de compte de l'Informe d'Intervenció sobre l'execució del 2on.trimestre del pressupost de l'exercici 2020

14.-  Dació de compte de l'informe conjunt d'intervenció i Tresoreria sobre la morositat i PMP del 2on.trimestre 2020.

15.-  Dació de compte dels decrets de la Presidència i de la Gerència des del núm. 2020-0000458 al núm. 2020-0000671, període comprés entre el 21/07/2020 i el 15/10/2020.

16.-  Dació de compte de l'extracte dels acords de la Junta de Govern Local, Ordinària, N.4/2020, de 28 de juliol de 2020.

17.-  Dació de compte de l'extracte dels acords de la Junta de Govern Local, Extraordinària i Urgent, N5/2020, de 12 d'agost de 2020.

18.-  Moció que presenta el grup comarcal de Candidatura de Progrés al Consell Comarcal del Montsià per donar suport a les reivindicacions del col·lectiu de caçadors.

19.-  Moció que presenta el grup comarcal En Comú Guanyem de rebuig a l’acord per a l’enviament d’aigua de l’Ebre al nord de la Conca de Barberà i per la recerca d’una solució basada en els principis de la nova cultura de l’aigua.

20.-  Moció que presenta el grup comarcal de Candidatura de Progrés al Consell Comarcal del Montsià per demanar al Govern Generalitat aixequi suspensió ajuts per contribuir a minimitzar l’impacte econòmic i social de la COVID19 en els lloguers d’habitatge habitual.

22.-  Precs i preguntes.