ACTE DE PRESENTACIÓ PROGRAMA TREBALL I FORMACIÓ 2023

05/12/2023

ACTE DE PRESENTACIÓ PROGRAMA TREBALL I FORMACIÓ 2023

El passat mes d’octubre, el Consell Comarcal del Montsià va contractar setze persones per dur a terme tasques de caràcter públic als ajuntaments de la comarca i també, en aquesta entitat.

Avui dia 5 de desembre de 2023, les persones participants han realitzat el curs inicial de Prevenció de Riscos Laborals i, posteriorment, s’ha convocat un acte de presentació amb la Presidència d’aquesta entitat.

Els contractes s’han efectuat mitjançant el programa Treball i Formació, impulsat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i cofinançat pel Ministeri de Treball i Economia Social, mitjançant la Conferència Sectorial d'Ocupació i Afers Laborals. La duració d’aquests contractes és de dotze mesos i a jornada completa.

Cal destacar que, els ajuntaments implicats en aquest programa, es fan càrrec de la part no subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.

Durant el mes de setembre de 2023, tots els ajuntaments de la comarca del Montsià, menys el d’Amposta (disposa de programa propi) i el de Godall, es van comprometre a fer-se càrrec d’aquesta part no subvencionada.