El Consell Comarcal del Montsià adquireix 13 ordinadors portàtils per atendre l’increment de serveis que es presten de manera itinerant

26/01/2021 Serveis Socials

El Consell Comarcal del Montsià compra tretze ordinadors portàtils per atendre l’increment de serveis relacionats amb recursos humans. Unes prestacions que se fan de manera presencial i itinerant als municipis de la comarca. «Per al Consell Comarcal del Montsià sempre ha estat una prioritat garantir serveis de qualitat a les poblacions de la comarca. Sobretot a aquelles amb pocs recursos. Amb aquests ordinadors optimitzem els serveis itinerants i fem un pas endavant en la construcció d'una comarca més equilibrada i més preparada digitalment», destaca el president del Consell Comarcal del Montsià, Joan Roig.

En total s’han distribuït deu portàtils per a l’Àrea d’Atenció a les Persones que inclou els Serveis socials i els Serveis especialitzats d’atenció a les dones o a la infància i adolescència, dos a l’Àrea de Serveis Informàtics i un a l'Àrea de Serveis Tècnics. Aquesta adquisició permet adaptar els actuals recursos tecnològics a les prestacions requerides per les noves versions dels programes que s’utilitzen i que requereixen més velocitat del processador, més memòria i espai en el disc.

Aquesta actuació que ha tingut un cost de 17.319,46 € ha estat subvencionada per la Diputació de Tarragona en el marc del Programa d’Inversions previst al Conveni per a la coordinació, cooperació i col·laboració entre la Diputació de Tarragona i els consells comarcals per a optimitzar la prestació dels serveis municipals 2020-2023.